PIRKIMO TAISYKLĖS

1. Pirkimo taisyklių bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją apie MB Lucone („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims, įsigyjantiems prekes („Prekės“) internetinėje parduotuvėje („Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas („Taisyklės“).
1.2. Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą internetinėje parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.
1.3. Pirkėjas yra skatinamas atsispausdinti šias Taisykles ateities reikmėms.
1.4. Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus daromas užsakymas
1.5. Šios Taisyklės ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik lietuvių kalba.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes adresu www.lucone.lt. Pardavėjas yra MB Lucone, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 306697242, registracijos adresas Vakarės 15, Slengiai, Klaipėdos rajonas, LT – 92342. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras.
2.2. Daugiau informacijos apie Pardavėją pateikiama skiltyje “Apie mus”.
2.3. Pardavėjo kontaktinė informacija pateikiama skiltyje “Kontaktai”
3. Prekės
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
3.2. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose internetinėje parduotuvėje.
3.3. Nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip, visos Prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje, yra prieinamos. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
3.4. Pardavėjas turi teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės užsakymo kiekį vieno užsakymo metu.
4. Asmens duomenų tvarkymas
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasi “Privatumo politika”. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
5. Pirkimo pardavimo sutarties sudarymas
5.1. Šioje internetinėje parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai:
a) fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 16 (šešiolikos) metų;
b) juridiniai asmenys.
5.2. Asmuo, patvirtindamas šias Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje internetinėje parduotuvėje.
5.3. Pardavėjo nustatyta Prekių užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas, prieš teikiant galutinį užsakymą. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai perskaitytų ir patikrintų teikiamą užsakymą, kiekviename užsakymo teikimo etape.
5.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, internetinėje parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Apmokėti“ ir pasirinkęs apmokėjimo būdą atsiskaito už prekes. Užsakymo neapmokėjus sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu telefono numeriu arba elektroniniu paštu sudarytos sutarties pagrindu arba sprendžiant iškilusius neaiškumus dėl sutarties vykdymo.
5.5. Pirkėjui pateikus ir apmokėjus užsakymą – jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
5.6. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis (užsakymas) yra registruojama ir saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
5.7. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo informacija.
5.8. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekės, pavyzdžiui, dėl gamybinės įrangos gedimo, žaliavų tiekimo trukdžių Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtą sumą per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
6. Teisė keisti taisykles
6.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles, įskaitant, bet neapsiribojant, dėl:
a) apmokėjimo sąlygų keitimo;
b) taikytinų teisės aktų pakeitimų.
6.2. Kiekvieną kartą užsisakant Prekes, Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija.
6.3. Kiekvieną kartą pasikeitus Taisyklėms, remiantis šiuo Taisyklių 6 punktu, Taisyklių pakeitimo data bus pateikiama šių Taisyklių 1.4 punkte.
7. Prekių grąžinimas, Sutarties atsisakymas
7.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti gautas prekes – per šių Taisyklių 7.3 punkte nurodytą laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui žodžiu arba raštu apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
7.2. Minėta prekių grąžinimo teisė netaikoma pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintoms prekėms, kurios nėra iš anksto pagamintos ir gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ir yra pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
7.3. Pirkėjo teisė grąžinti prekes taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5 dalyje. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės perdavimo jam, grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus arba reikalauti prekės pakeitimo.
7.4. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atšaukti Sutartį, turi kreiptis į Pardavėją žodžiu arba atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties.
7.5. Prekės grąžinamos MB “Lucone” Vakarės 15, Slengiai, Klaipėdos rajonas, LT – 92342 adresu.
7.6. Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Terminas laikomas įvykdytas, jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų laikotarpiui.
7.7. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės grąžinimui nustatytas terminas (nurodytas 7.3 punkte) ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę ir parduoti už pirkimo kainą.
7.8. Pirkėjui, grąžinusiam prekes, grąžinami už Prekę sumokėti pinigai neįskaitant pristatymo išlaidų. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų, atsižvelgiant į Taisyklių 7.13 punkto nuostatas. Aktualūs pristatymo ir aptarnavimo paslaugų tarifai pateikiami skiltyje “Prekių pristatymas” Jei grąžinama tik dalis Prekių, Pardavėjęs grąžina sumokėtus pinigus tik už šias prekes, neįskaitant pristatymo išlaidų. Tuo atveju, jeigu Prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, taikomos šių Taisyklių 7.12 punkto nuostatos.
7.9. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.10 punkte nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. T. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.
7.10. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
7.11. Grąžinant Prekes Pirkėjas būtinai turi pateikti užsakymo numerį.
7.12. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
7.13. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke arba inicijuoja rezervuotos sumos ar jos dalies atšaukimą nuo Pirkėjo mokėjimo kortelės, kuria buvo atsiskaityta už Prekes, jeigu rezervuota suma dar nėra nurašyta.
7.14. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų lėšų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 7.9 ir 7.10 punktams.
7.15. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 7.12 punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;
d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.8 punktu.
7.16. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse nedaro jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
8. Pristatymo būdai
Pristatymas į namus
8.1. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjerių įmonė visame pasaulyje.
8.2. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje “Prekių pristatymas”
8.3. Pirkėjo užsakymas paruošiamas per 1 – 3 d. d. jeigu nenurodyta kitaip prekės aprašyme, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai (kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17 dalyje).
8.4. Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje “Prekių pristatymas” nurodytais terminais.
8.5. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį, priima prekes.
8.6. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių) organizacijos (-ų) taisyklėmis, nurodytomis skiltyje “Prekių gražinimas”
8.7. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
8.8. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
8.9. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
8.10. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją skyltyje “Pastabos”.
8.11. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.12. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
Pristatymas į paštomatą
8.13. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjerių įmonė Baltijos šalyse.
8.14. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į paštomatą paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų paštomato adresą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje “Prekių pristatymas”
8.15. Pirkėjo užsakymas paruošiamas per 1 – 3 d. d. jeigu nenurodyta kitaip prekės aprašyme, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai (kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17 dalyje).
8.16. Įprastai Prekės pristatomos į Pirkėjo nurodytą paštomatą, skiltyje “Prekių pristatymas” nurodytais terminais.
8.17. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių atsiėmimo iš paštomato momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
9. Prekių kaina ir pristatymo išlaidos
9.1. Prekių kainos bus tokios, kokios yra nurodytos internetinėje parduotuvėje kartu su pristatymo išlaidomis nurodytomis skiltyje “Pristatymas”. Pardavėjas deda visas pastangas tam, kad užtikrintų, kad Prekių kainos, tuo metu, kai Pirkėjas pateikinėja užsakymą, būtų teisingos.
9.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.
9.3. Prekių kainos pateikiamos įskaitant PVM (ten, kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu nuo užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į PVM dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui. Pardavėjas apie tokį kainos pasikeitimą raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už kainą, pakoreguotą, atsižvelgiant į pasikeitusį PVM dydį arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Pirkėju nepavyksta susisiekti jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas apie tai informuojamas raštu el. paštu.
9.4. Kai Prekės grąžinamos Pardavėjui, dėl Prikėjo neteisingai nurodytos pristatymo informacijos ar Pirkėjo neatsiimtos siuntos per numatytą terminą, Pardavėjas siūlo Pirkėjui Prekės išsiųsti dar kartą, tačiau pakartotino prekių pristatymo išlaidas dengia Pirkėjas.
10. Atsiskaitymo būdai
10.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti:
a) naudodamasis tiesioginiu nukreipimu į savo elektronine bankininkyste bet kuriame Lietuvos banke;
b) kreditine arba debetine mokėjimo kortele (Visa, MasterCard, Maestro, American Express ir kt.)
10.2. Juridiniams asmenims taip pat suteikiama galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodomą Pirkėjui siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo paskirtyje nurodant Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį.
10.3. Pirkėjui pasirinkus 10.1 (a) punktuose nurodytą atsiskaitymo būdą, Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo mygtuko „Apmokėti“ paspaudimo. Per šį terminą nepatvirtinus mokėjimo pavedimo, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį, ir anuliuoti užsakymą.
10.4. Pirkėjo pasirinktos Prekės rezervuojamos Pardavėjo sistemoje bei Pardavėjas ima vykdyti užsakymą:
a) kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
b) kai Pardavėjas savo sąskaitoje mato iš Pirkėjo bankinį pavedimą.
11. Pirkėjo pareigos
11.1. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus pirkimo formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
11.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis internetine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
11.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
11.4. Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
11.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
12. Pardavėjo pareigos
12.1. Pardavėjas įsipareigoja:
a) dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis;
b) gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politika ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
12.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
13. Prekės kokybė
13.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Gamintojas skirtingoms Prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės naudojimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaityti prekės naudojimo instrukciją, jei tokia yra.
13.2. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiose Taisyklėse įtvirtinta tvarka ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
13.3. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl nekokybiškos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@lucone.lt
13.4. Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
a) Prekės užsakymo numerį;
b) įvardyti Prekės defekto, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
c) pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, nekokybiškos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
13.5. Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
b) atitinkamai sumažinant pirkimo kainą;
c) pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės preke (jeigu prekių likutis sandėlyje pakankamas), išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
d) grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir atsisakant Sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės yra esminis užsakymo pažeidimas.
13.6. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.
13.7. Papildoais klausimais Pirkėjas taip pat gali skambinti telefonu +370 683 92926 arba užduoti klausimus el. pašto adresu info@lucone.lti
14. Atsakomybė
14.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už pirkimo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pirkimo formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
14.2. Internetinės parduotuvės Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba) perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie internetinės parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus internetinėje parduotuvėje.
14.3. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
14.4. Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies nuostatas, Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų internetinėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
14.5. Už Sutarties, sudarytos naudojantis internetine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
14.6. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas suvokė, sudarydami Sutartį.
14.7. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
15. Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai
15.1. Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba pavėluoto įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių, kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 15.2 punkte.
15.2. Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai negali kontroliuoti.
15.3. Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:
a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją;
b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių pabaigos.
16. Informacijos siuntimas
16.1. Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“ apima ir elektroninius laiškus.
16.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su Pardavėju raštu arba tuo atveju, jei Taisyklėse numatyta Pirkėjo pareiga susisiekti su Pardavėju raštu, siunčia Pardavėjui elektroninį laišką adresu info@lucone.lt. Pardavėjas Pirkėją apie pranešimo gavimą informuos raštu (dažniausiai elektroninio pašto laišku). Sutarties atsisakymo tikslu, Pirkėjo kreipimosi į Pardavėją tvarka numatyta šių Taisyklių 7 dalyje.
16.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo pirkimo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
17. Kitos nuostatos ir ginčų nagrinėjimo tvarka
17.1. Bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra taikomos šios Taisyklės kartu su dokumentais, aiškiai nurodytais jose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Taisyklių galioja tik tuo atveju, jeigu jie yra įforminami rašytiniu dokumentu.
17.2. Pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos kokybės Prekėmis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
17.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims, tačiau toks teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms bei Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Tokio perleidimo atveju Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas informaciją apie perleidimą internetinėje parduotuvėje.
17.4. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių, trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
17.5. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
17.6. Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią Sutartį nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o atskiras arba dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba dalinis pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis įsipareigojimas neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
17.7. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp šalių pagal šias Taisykles (įskaitant Sutarties sudarymo, galiojimo, negaliojimo, įgyvendinimo ir nutraukimo klausimus) taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
17.8. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
17.9. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
17.10. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

OMNIVA paštomatai Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje:

Siuntos pristatomos į paštomatą Lietuvoje  per 1 darbo dieną (D+1). Į Latviją per 1– 2 darbo dienas (D+2). Į Estiją per 2–3 darbo dienas (D+3).
·       Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, būsite informuoti SMS žinute ir/ar el. paštu.
·       Jūsų siunta paštomate saugoma 7 dienas.
·       Neatsiėmus siuntos per šį terminą, siunta iš paštomato išimama. Apie tai klientui pranešama SMS žinute.
·       Pasibaigus siuntos saugojimo terminui, siunta bus grąžinama siuntėjui. Apie tai klientui pranešama SMS žinute.

OMNIVA  kurjeris Lietuvoje:

Kurjeris siuntą pristato nurodytu adresu Lietuvoje per 1 darbo dieną (D+1).
·       Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
·       Siuntos gavėjas informuojamas apie pristatymo laiką 1 val. tikslumu.
·       Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas kurjerio atvykimo laikas

DPD Pickup paštomatai Lietuvoje:

Siuntos pristatomos į paštomatą Lietuvoje  per 1 darbo dieną (D+1).
·       Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, būsite informuoti SMS žinute ir/ar el. paštu.
·       Jūsų siunta paštomate saugoma 7 dienas.
·       Neatsiėmus siuntos per šį terminą, siunta iš paštomato išimama. Apie tai klientui pranešama SMS žinute arba el. paštu.
·       Pasibaigus siuntos saugojimo terminui, siunta bus grąžinama siuntėjui. Apie tai klientui pranešama SMS žinute.

DPD kurjeris Lietuvoje:

Kurjeris siuntą pristato nurodytu adresu Lietuvoje per 1 darbo dieną (D+1).
·       Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
·       Siuntos gavėjas informuojamas apie pristatymo laiką 1 val. tikslumu.
·       Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas kurjerio atvykimo laikas

LP Express paštomatai Lietuvoje:

Siuntos pristatomos į paštomatą Lietuvoje  per 1 darbo dieną (D+1).
·       Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, būsite informuoti SMS žinute ir/ar el. paštu.
·       Jūsų siunta paštomate saugoma 7 dienas.
·       Neatsiėmus siuntos per šį terminą, siunta iš paštomato išimama. Apie tai klientui pranešama SMS žinute arba el. paštu.
·       Pasibaigus siuntos saugojimo terminui, siunta bus grąžinama siuntėjui. Apie tai klientui pranešama SMS žinute

LP Express kurjeris Lietuvoje:

Kurjeris siuntą pristato nurodytu adresu Lietuvoje per 1 darbo dieną (D+1).
·       Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
·       Siuntos gavėjas informuojamas apie pristatymo laiką 1 val. tikslumu.
·       Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas kurjerio atvykimo laikas Tarptautinės siuntos į visas pasaulio šalis:

TARPTAUTINĖS SIUNTOS

Pristatomos per 4 – 9 d. d. (priklausomai nuo pristatymo šalies)
·       Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu

 

PRIVATUMO POLITIKA

MB Lucone (toliau – Įmonė) yra joje tvarkomų asmens duomenų valdytoja, kuri užtikrina, kad asmens duomenys Įmonėje būtų tvarkomi laikantis duomenų valdytojams taikomų asmens duomenų apsaugos reikalavimų. Ši Privatumo politika taikoma tais atvejais, kai per internetinę svetainę www.lucone.lt (toliau – Svetainė) pateikiate mums savo asmens duomenis.Šioje Privatumo politikoje mes aprašome, kaip renkame, naudojame ir tvarkome Jūsų duomenis, kai naudojatės mūsų Svetaine. Naudodamiesi Svetaine, Jūs sutinkate su informacijos rinkimu ir naudojimu laikantis šios Privatumo politikos. Atkreipkite dėmesį, kad ši Privatumo politika taikoma tik šiai Svetainei. Šioje Svetainėje gali būti nuorodų į kitas mūsų nenaudojamas ar nekontroliuojamas svetaines. Šioje Svetainėje esančios nuorodos nereiškia, kad patvirtiname ar peržiūrėjome tokias trečiųjų šalių svetaines.
Duomenų apsaugos politika parengta vadovaujantis šiais teisės aktais:
2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – BDAR );
Lietuvos Respublikos asmens teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ );
Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymu (toliau – ERĮ ).
Tvarkydama asmens duomenis Įmonė vadovaujasi BDAR, ADTAĮ, ERĮ, taip pat kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, įtvirtintais reikalavimais

Tiesiogiai gaunama informacija:
·       Paskyros duomenys: el. pašto adresas ir slaptažodis.
·       Tapatybės nustatymo duomenys: vardas, pavardė, gimimo data (jei reikalinga).
·       Adreso duomenys: gatvė, namo numeris, pašto kodas, miestas, šalis.
·       Kontaktiniai duomenys: telefono numeris ir el. pašto adresas.
·       Užsakymo duomenys: užsakytos prekės, kainos, atsiskaitymo ir siuntimo informacija.
·       Atsiskaitymo duomenys: sąskaitos duomenys, banko kortelės duomenys (jei yra) arba duomenys apie kitas atsiskaitymo paslaugas pvz. „PayPal“, Opay.lt

Netiesiogiai gaunama informacija:
·       Informacija, kaip naudojate mūsų svetaines. Pavyzdžiui, galime rinkti toliau nurodytą informaciją:
·       Įrenginio informaciją, t.y. IP adresas, operacinės sistemos versija ir įrenginio, kurį naudojate turiniui/prekėms pasiekti, parametrai.
·       Prisijungimo informaciją, t. y. Jūsų sesijos naudojimo laikas ir trukmė, užklausų terminai, kuriuos įvedate mūsų svetainėse ir bet kokia informacija, saugoma slapukuose, kuriuos nustatėme Jūsų įrenginyje (slapukų politika pateikiama žemiau).
·       Vietos informaciją, t. y. įrenginio GPS signalas arba informacija apie artimiausius „WiFi“ prieigos taškus bei mobiliojo ryšio bokštus, kuri gali būti perduota mums Jums naudojantis mūsų svetainių turiniu.

Informacija apie Įmonę:
‌MB LUCONE
Juridinio asmens kodas: 306697242
Adresas: Vakarės 15, Slengiai, Klaipėdos raj. LT92342
El. paštas: info@lucone.lt‌

Informacija apie Įmonės duomenų apsaugos pareigūną
Duomenų apsaugos pareigūnas Įmonėje nėra paskirtas. Visus su Jūsų duomenų apsauga susijusius prašymus prašome siųsti bendru el. pašto adresu info@lucone.lt. prašome siųsti bendru el. pašto adresu info@simitri.lt.

Kokią informaciją apie Jus renkame?
Renkame ir naudojame toliau nurodytą informaciją:

Asmens duomenys:
Kai naudojatės mūsų Svetaine, mes galime rinkti tam tikrą asmeninę informaciją apie jus (toliau – Asmens duomenys), t. y. kai jūs savanoriškai pateikiate tokią informaciją, pvz., kai naudojatės tam tikromis mūsų paslaugomis, susisiekiate su mumis ir kt. Kai renkame Asmens duomenis, mes pateikiame nuorodą į šią Privatumo politiką.

Naudojimo duomenys:
Mes taip pat galime rinkti informaciją, kurią Jūsų naršyklė pateikia, kai apsilankote Svetainėje ar kai prisijungiate prie Svetainės per mobilųjį įrenginį (toliau – Naudojimo duomenys).
Tai gali būti informacija, susijusi su Jūsų IP (interneto protokolo) adresu, naršyklės ir įrenginio tipu, informacija apie tai, kokias internetines svetaines lankėte prieš tai ir kiti identifikatoriai, susiję su Jūsų įrenginiu.
Kai naudojatės Svetaine mobiliuoju įrenginiu, Naudojimo duomenys gali apimti tokią informaciją kaip, pvz., naudojamo mobiliojo įrenginio tipas, mobiliojo įrenginio unikalus ID, mobiliojo įrenginio IP adresas, operacinė sistema, naudojamos interneto naršyklės tipas, unikalus įrenginio identifikatorius ir kita diagnostiniai duomenys.
Atkreipkite dėmesį, kad tokia informacija, kuri renkama pasyviai naudojant įvairias technologijas, negali būti naudojama konkrečiai identifikuoti Jus. Ši Svetainė gali naudoti tokią informaciją ir susieti ją su kita informacija, kad galėtų stebėti, pavyzdžiui, bendrą Svetainės lankytojų skaičių, lankytojų skaičių kiekviename Svetainės puslapyje ir pan

Mes atskleisime Jūsų informaciją toliau nurodytiems subjektams:

Įmonėms, kurios teikia paslaugas mūsų prašymu. Šių įmonių galimybė naudoti Jūsų informaciją yra ribota; jos negali šios informacijos naudoti kitais nei paslaugų teikimo mums tikslais;
Kitoms šalims, kai to reikalaujama pagal įstatymus arba tai yra būtina siekiant apsaugoti mūsų teikiamas informacinės visuomenės paslaugas.

Atvejai, kada mes galime atskleisti Jūsų informaciją kitoms šalims:

Norėdami nepažeisti įstatymų arba reaguodami į privalomą teismo proceso reikalavimą;
Norėdami patvirtinti savo veiksmų teisėtumą;
Norėdami apsaugoti Duomenų valdytoją, jo teises, turtą ar užtikrinti jų saugumą;
Galime atskleisti Jūsų informaciją susijusiai trečiajai šaliai bendrovių susijungimo, perdavimo ar bankroto atveju;
Kitais atvejais su Jūsų sutikimu arba teisėtu Jūsų prašymu.
Ką darome, kad apsaugotume Jūsų informaciją?
Įdiegėme protingas bei atitinkamas fizines ir technines priemones, kad apsaugotume informaciją, kurią renkame turinio/paslaugų teikimo tikslais. Tačiau nepamirškite, kad nors ir imamės tinkamų veiksmų Jūsų informacijai apsaugoti, nė viena svetainė, internetu atliekama operacija, kompiuterių sistema ar belaidis ryšys nėra visiškai saugūs.

Mes garantuojame šių Jūsų teisių įgyvendinimą ir bet kokios susijusios informacijos pateikimą, esant Jūsų prašymui ar paklausimui:

Žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
Susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;
Prašyti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus;
Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, įskaitant tiesioginę rinkodarą;
Prašyti ištrinti Jūsų asmens duomenis („teisė būti pamirštam“);
Prašyti savo asmens duomenų perkėlimo, tai yra leisti Jums susipažinti su savo asmens duomenimis forma, kai Jums bus pateikiami asmens duomenys įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu;
Teisė pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
Duomenų valdytojas gali nesudaryti duomenų subjektams sąlygų įgyvendinti aukščiau išvardintų teisių, kai įstatymų numatytais atvejais, reikia užtikrinti nusikaltimų, tarnybinės ar profesinės etikos pažeidimų prevenciją, tyrimą ir nustatymą, taip pat duomenų subjekto ar kitų asmenų teisių ir laisvių apsaugą.

 

Duomenų kategorija Tikslas Teisinis pagrindas Teisėti interesai Saugojimo trukmė
El. pašto adresas Prisijungimo patvirtinimas, užsakymo statusų siuntimas, naujienlaiškio siuntimas BDAR 6(1) straipsnio f punktas Naujienlaiškio prenumeratos trukmė
Kontaktiniai duomenys Klientų užklausų tvarkymas BDAR 6(1) straipsnio b, f punktai Klientų lojalumas, mūsų paslaugų gerinimas 1 mėnesį nuo užklausos gavimo dienos
Kontaktiniai, duomenys, adreso duomenys, užsakymo duomenys, atsiskaitymo duomenys Prekių pristatymas BDAR 6(1) straipsnio b punktas Užsakymo vykdymas, 10 metų

Slapukų pagalba renkami šie duomenys:

Administruodami interneto svetaines bei diagnozuodami sutrikimus serveriuose, galime naudoti lankytojų kompiuterių IP adresus. IP adresas – tai kompiuterį identifikuojantis unikalus kodas tinkluose. Jis gali būti naudojamas nustatant lankytoją ir renkant įvairią demografinę informaciją. Tai daro absoliučios daugumos interneto serverių administratoriai.

Naudodami slapukus renkame duomenis apie paslaugų naudojimą. Slapukų tipai, naudojami mūsų svetainėse, nurodyti aukščiau.

Slapukų naudojimas

Jums lankantis Duomenų valdytojo interneto svetainėse, norime pateikti tokį turinį ir funkcijas, kurios būtų pritaikytos būtent Jūsų poreikiams. Tam reikalingi slapukai (angl. cookies). Tai nedideli informacijos elementai, išsaugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie padeda Duomenų valdytojui atpažinti Jus kaip ankstesnį tam tikros interneto svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų lankymosi svetainėje istoriją ir pagal tai pritaikyti turinį. Taip pat slapukai padeda užtikrinti sklandų svetainių veikimą, leidžia stebėti lankymosi interneto svetainėse trukmę, dažnumą bei rinkti statistinę informaciją apie svetainių lankytojų skaičių. Analizuodami šiuos duomenis galime savo svetaines tobulinti, padaryti jas patogesnes Jūsų naudojimui. Keli slapukų naudojimo pavyzdžiai:

Slapukai leidžia atpažinti kiek unikalių vartotojų naršo tinklapyje vienu metu, tai padeda užtikrinti sklandų ir greitą jo veikimą;

Slapukai leidžia išanalizuoti surinktą informaciją apie unikalių vartotojų naršymą, tai padeda tinklapio veikimą pritaikyti prie Jūsų poreikių.

Visi šie slapukai gali būti instaliuoti tik su Jūsų išankstiniu sutikimu. Dėl šios priežasties, kai apsilankote mūsų interneto svetainėje, specialus baneris Jus informuoja, kad (i) mūsų interneto svetainė naudoja analitinius, profiliavimo ir pakartotinius tikslinės auditorijos slapukus, kurie priklauso mums ir trečiosioms šalims, ir (ii) kai uždarote banerį arba tęsiate apsilankymą interneto svetainėje paspaudžiant bet ką, išskyrus banerį, arba atidarote kitą svetainės puslapį, Jūs pareiškiate sutikimą naudoti slapukus. Jeigu nuspręsite ištrinti techninius slapukus, prašome atkreipti dėmesį, kad mes prarasime duomenis apie Jūsų sutikimą ir baneris apie slapukus Jums bus vėl rodomas kito apsilankymo svetainėje metu. Bet kada galite laisvai užblokuoti profiliavimo slapukų nustatymus (net jeigu tai ir analitiniai slapukai, priklausantys trečiosioms šalims, socialinių tinklų slapukai ar pakartotiniai tikslinės auditorijos slapukai) arba panaikinti anksčiau suteiktą sutikimą neįtakojant Jūsų apsilankymo interneto svetainėje ir atitinkamo turinio naudojimo.

Kaip valdyti ir ištrinti slapukus

Kai naudojate naršyklę mūsų teikiamam turiniui pasiekti, galite konfigūruoti savo naršyklę taip, kad būtų priimti visi slapukai, atmesti visi slapukai arba būtų pranešama, kai slapukas atsiunčiamas. Kiekviena naršyklė skirtinga, todėl, jei nežinote, kaip pakeisti slapukų nuostatas, pasižiūrėkite jos žinyno meniu. Jūsų įrenginio operacinėje sistemoje gali būti papildomų slapukų valdiklių. Jei nenorite, kad informacija būtų renkama slapukų pagalba, pasinaudokite daugelyje naršyklių esama paprasta procedūra, kuri leidžia Jums atsisakyti slapukų naudojimosi. Norėdami daugiau sužinoti, kaip valdyti slapukus, apsilankykite adresu: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/.

Tačiau nepamirškite, kad kai kurios paslaugos gali būti sukurtos taip, kad veiktų tik su slapukais, o juos išjungę arba tam tikrų jų dalių naudoti nebegalėsite.

Slapukų duomenys:

Stapuko pavadinimas Duomenų tvarkymo tikslas Duomenų tvarkymo laikas Tipas
crumb Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas siekiant išvengti klastojimo kitose svetainėse (CSFR). Techninis
ss_cvr Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas norint atpažinti unikalius lankytojus ir sekti lankytojų apsilankymo trukmę svetainėje 2 metai Analizė
ss_cvt Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas norint atpažinti unikalius lankytojus ir sekti lankytojų apsilankymo trukmę svetainėje 30 minučių Analizė
ss_cid Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas norint atpažinti unikalius lankytojus ir sekti lankytojų apsilankymo trukmę svetainėje 2 metai Analizė
ss_cvisit Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas norint atpažinti unikalius lankytojus ir sekti lankytojų apsilankymo trukmę svetainėje 30 minučių Analizė
ss_cpvisit Šį slapuką nustato svetainės, kurios naudoja „SquareSpace“ platformą. Slapukas naudojamas norint atpažinti unikalius lankytojus ir sekti lankytojų apsilankymo trukmę svetainėje 2 metai Analizė
_ga Stebėjimo slapukai iš „Google Analytics“. Slapukas renka informaciją apie vartotojų elgseną svetainėje ir yra naudojamas siekiant išsaugoti statistinę informaciją. 2 metus Analizė
_gid Stebėjimo slapukai iš „Google Analytics“. Slapukas renka informaciją apie vartotojų elgseną svetainėje ir yra naudojamas siekiant išsaugoti statistinę informaciją. 24 val. Analizė
gat, _gat_UA-xxxxxxxxxx-x Tai yra „Google Analytics“ nustatytas slapukas. Slapuko „_gat“ variantas, kuris naudojamas siekiant apriboti „Google“ užfiksuotą duomenų srautą didelio srauto svetainėse 1 metai Analizė
_fbp Šį slapuką nustato „Facebook“, norėdami pateikti reklamą socialiniame tinkle, apsilankius šioje svetainėje 2 mėnesiai Profiliavimo
fr Šį slapuką nustato „Facebook“ norėdami parodyti lankytojams atitinkamą reklamą, taip pat įvertinti reklamą. 2 mėnesiai Profiliavimo
wp_woocommerce_session_ Šis slapukas nurodo unikalų parduotuvės krepšelio ID numerį, pagal kurį duomenų bazėje randamas lankytojo prekių krepšelio turinys 2 dienos Techninis
woocommerce_cart_hash Šis slapukas leidžia WooCommerce e-komercijos sistemai užfiksuoti ar krepšelyje pasikeitė prekės ar jų kiekis. Iki interneto naršyklės išjungimo Techninis
woocommerce_items_in_cart Šis slapukas WooCommerce sistemoje saugo kiek produktų yra krepšelyje. Iki interneto naršyklės išjungimo Techninis
wpfront-notification-bar-landingpage Šis slapukas nurodo WordPress sistemai ar lankytojui reikia rodyti viršutinę pranešimų juostą ar nerodyti Iki interneto naršyklės išjungimo Techninis

Kaip Jūsų asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais?

Tiesioginė rinkodara – tai veikla, kurios tikslas paštu, telefonu arba kitokiu tiesioginiu būdu siūlyti asmenims prekes ar paslaugas ir (arba) teirautis jų nuomonės dėl siūlomų prekių ar paslaugų (ADTAĮ 2 str. 1 d.).

Informuojame, kad Jums sutikus su Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais, Įmonės toks Asmens duomenų tvarkymas apima Jums skirtų pasiūlymų, naujienų apie teikiamas paslaugas, informacijos apie vykstančius renginius, akcijas ar kitos informacijos teikimą, taip pat teiravimąsi Jūsų nuomonės apie teikiamas paslaugas Jūsų nurodytu el. paštu.

Taip pat, sutikdami su Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais, sutinkate, kad Asmens duomenys būtų perduoti tretiesiems asmenims – Įmonės partneriams, kurie Jūsų Asmens duomenis tvarkys tiesioginės rinkodaros tikslais. Įmonės partnerių sąrašas pateiktas [Nuoroda į “Partneriai”]    ir yra nuolat atnaujinamas. Šiems Įmonės partneriams perduodamas tik Jūsų el. pašto adresas.

Ar privalote mums pateikti Asmens duomenis?

Informuojame, kad norėdami susikurti paskyrą Svetainėje arba naudotis tam tikrais Svetainės funkcionalumais, Jūs privalote mums pateikti aukščiau nurodytus Asmens duomenis (žr. šios Politikos IV skyrių).

Jūs galite pasirinkti, ar sutikti su Asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais, tačiau jei pageidausite gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus, turite sutikti pateikti nurodytus Asmens duomenis.